niedziela, 16 lutego 2014

Wreszcie ferie ! Czekałam na nie , aż w końcu są  ! :))
Od razu wykorzystałam wolny weekend na zdjęcia , może efekty nie są za bardzo zadowalające ( jak dla mnie ) ale myślę , że jakoś przeboleję :))  Wypad na miasto z koleżankami , jak najbardziej udany , trzeba będzie powtórzyć już niedługo :)
Z duża niecierpliwością czekam również na spotkanie blogerek , które odbędzie się w najbliższą sobotę :)) Mam wielką nadzieję , że pogoda mnie nie zawiedzie , a spotkanie będzie bardzo udane :)
A o to parę fotek , jakość słaba ; C






7 komentarzy:

  1. w jakiej miejscowości były robione zdjęcia ? ;]

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza *o* skąd??? :D Po za tym fajny blog.

    http://miki-miiiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś z Dolnośląskiego? Gdzie dokładniej, znam te miejsce na 2 i 3 zdjęciu:) blog świetny, zapraszam
    http://chmielublog.blogspot.com/2014/02/forever-young.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z dolnośląskiego , dokładniej z Głogowa :))

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia i bluza :) też mam ferie ;D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń