czwartek, 6 lutego 2014

Odżywczy krem do rąk firmy Tołpa .

Krem nosi bardzo intrygującą nazwę -kokon. Produkt skryty jest w 75 ml bardzo ładnym wizualnie opakowaniu .Botaniczne składniki regenerują skórę wrażliwą i suchą . Ze względu na porę roku moje dłonie potrzebują odżywczej ochrony i wzmocnienia .
Krem nawilża moje dłonie w zimne (ale nie tylko) wieczory i pozostawia jest miękkie i delikatne .
Posiada dwie dodatkowe zalety :
ma niesamowity kwiatowy wyczuwalny zapach z nutą miodu , gdy nałożymy grubszą warstwę pod rękawiczki krem zadziała jak maska .
Opakowanie już mi się kończy , jednak jestem pewna , że kupię następne , mimo wysokiej ( jak dla mnie ) ceny około .15/ szt jest dostępny m.in w Rossmanie :)



1 komentarz:

  1. bardzo ciekawy produkt
    niestety nie miałam okazji wypróbować

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń