wtorek, 1 września 2015

Mój DUŻY powrót

Po paromiesięcznej przerwie od blogowania ,postanowiłam tu wrócić .
Co skłoniło mnie do powrotu ? Bardzo brakowało mi tego ,że mogłam się podzielić z wami czymś co działo się u mnie ,samego prowadzenia bloga , ponieważ jak same pewnie wiecie jest to bardzo przyjemna i fajna sprawa . A również pokochałam fotografowanie , co będziecie mogli u mnie zauważyć ;)

Skończone wczoraj wakacje 2015 zaliczam prawie 100% na najlepsze jakie dotychczas miałam .
Parę nie przyjemnych sytuacji które mnie w czasie ich spotkały , chciałabym wymazać , no ale nie można mieć wszystkiego ;) A wasze wakacje były udane ?

No i w końcu dzisiaj nastał ten dzień za którym nie tęskniłam 1 września. Właśnie dzisiaj poznałam moją nową klasę .Nowi przyjaciele , nauczyciele inne przyzwyczajenia, zdecydowanie więcej nauki . Czy dam radę w technikum ? czas pokaże , oby było jak najlepiej .
Wam też życzę powodzenia w nowych szkołach ponadgimnazjalnych,  ale również też innych ;)

A teraz pozostawię was już ze zdjęciami . Miłego wieczoru :))










1 komentarz:

  1. ja na szczęście mam jeszcze miesiąc wakacji! super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń